Tuesday, June 16, 2009

Maksu's little darlings..












Both arissa and Fara..tak boleh nak jauh dari maksunya (my youngest sister)...tengok la tue...dari my sis balik dari kerja..sehingga dia nak mandi..pun susah..both of them mengekor aje dia gi mana...si fara jealous coz kakak duduk wif maksu..so dia pun berebut lak gak..

Kita tengok aksi mereka ..k!!...my darlings....si arissa..kekadang panggil i pak long..kelakar kan...tersasul pulak..dia panggil fara..."fagha"..dia tak pandai sebut huruf "R"....comel aje..don't play-play..ini anak doctor tau....

dia nie lain dari si fara..dia lembut...tertib..opposites of fara...yg ganas tue..hehehehhe
ok..nanti kita sambung cerita lain laks yea..

adioSSS!

4 comments:

Dee said...

wui..pelat tu jgn dibiarkan lama2..nti smpi besar..tp klaka gak tgk budak x reti sebut R

rasp said...

mmg comel kan sis kecik2 ckp pelat gitu :D

i loike ur umah baru nie...aritu nyaris2 nak tukar yg nie *ihiks*

Syima Syaz said...

alaaaa... manja nyee

Mama Azlina said...

dee:itula..mummy dia tak betulkan sebutan dia tue..

rasp: cantik kan..si ayu la nie..dia yg kata suruh carik kat sini..rabun mata dia buatnya..

syima syaz: manja sgt both of them..sampai maksu pun tak larat nak layan..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin