Tuesday, September 23, 2008

Menu Sahur

Aku selalu bangun sahur..memandangkan anak2 bujang aku bersekolah..kesian kalau tak bangun..sapa nak masak utk depa..menu depa senang aje..telur goreng kicap....itu menu si Amirul..dia suka sgt..takde sayur pun tak pe..janji lauk ni ada...si Abang apa-apa pun tak kesah janji makan...Abahnya tak bangun..dia dah supper dulu...senang kerja aku...hish..hish..tak baik..hehehehhe
Cawan ni aku khaskan utk anak2 bujang aku..at least aku tahu walaupun dorang minum 500ml...tak sampai 1 liter..tapi dorang kena gak habis air dlm cawan ni..kalau tak bebel la harimau nie...
Cawan ni aku punya...ini bersamaan wif 500 ml, so aku ambik 1.5 litre guna cawan nie..tea (khas punya..hanya kengkawan aku aje tau ..tea apa..hehehehe) - 500 ml, air suam-1000 ml.
Ini menu aku...oats with F1 shake atau kekadang cornflakes, soya and F1.

Apart of my menu...

Ini menu si Fara Arianna..Dia pun sibuk bangun sahur..kul 5.30 am..ok..tahan tul dia nie..dia dengar abg2 bising kat bawah..dia pun nak join sekali...
Minum ...hausla ...
Dia ni kaki tumpah...tumpah aje memanjang..tension maknya...
Lepas makan..apalagi baring la...

Ini menu abang...
Abang

Fara....


Amirul...sampai tak berbaju la...dia memang susah nak pakai baju bila tidur..org kesejukan..dia kepanasan..tengok la cawan tue..dia pun kena habiskan air suam 500 ml.


Ini balance of the menu..dia mesti tinggal kan telur kuning..cam omaknya..aku tak suka telur kuning..telur putih aje aku suka....




4 comments:

buYut Gurl said...

telur kuning la sedap kak oii...
bg kat kite la..

Mama Azlina said...

ana- nak mai la dtg umah sahur...
rasanya banyak dah buang nie...heheheheh

Aida Narina said...

alaahaii..farah soooo cute! with her big eyes ^_^

Mama Azlina said...

tq.tq...like daughter like mother laa...hahahhaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin