Monday, September 22, 2008

Berbuka di rumah mertua

On Sept 13, 2008 , kami menantu-menantu pakat berbuka rumah mak mertua..hehehehe..kena buat baik nie...setiap keluarga bawak 1 menu..yg dtg hari tue : adik bongsu faizal (fiza n ben) dorang bawak kuih sagu and udang goreng kunyit, kak ina n anak2..husbandnya takde...kerja kat iran...kak ina bawak kerabu sotong, mak mertua (tuan rumah) buat cendol, mak lang @mak kedua faizal n family bawak sambal udang, aku and family..1st time siut...buat triffle..jadik...sedapla...and spagetti...tak pedas..budak-budak boleh makan..tapi yg best nya..licin...tak sangka...bapak mertua aku kata mee spagetthi macam tali guni..apa-apala..asalkan licin...then cousin faizal-kak seha bawak gulai lemak siput sedut...bestnya..dah la pedas..tapi laku gak...then abg sulung faizal bawak kari ikan...sedap..semuanya sedap2...
aku tak sempat ambik gambar daaa....sebab semua dah sedap....terliur....

Ini anak buah faizal yg sulung-dah kerja..tentera laut..amacam cun tak? amirul suka main ngan dia nie...si fara pun tumpang bergambar..


Fara & Amirul


Ini biras aku yg aku sayang dan rapat-Fiza....dia suka budak-budak...ini menantu yg ke 8
Ini biras aku yg sorang lagi..ini menantu yg ke 5..kebetulan lak hari yg kita buat pot luck tue..birthday dia yg ke 36...happy birthday k. ina...semoga murah rezeki dan panjang umur..amin!!
ini anak buah yg terbaru...comel kan..nama dia tak ingat..tapi yg ingat hakim aje la...heheheheh

Biras-birasku sibuk makan siput sedut...sampai tak perasan aku snap gambar...syok makan...
Abang...sedap ko makan kan..semua ko rasa...

Kita orang balik umah kul 10.00mlm....seronok bila kumpul ramai2...



Nanti aku update lagi cerita kay!!
Adios..Amigos.............


No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin