Sunday, June 27, 2010

England vs Germany @ Mc D

Salam semua...dah lma aku tak update blog ni...dah bersawang dah nie...ok..ok...aku update...tapi it will take a second..coz lepas nie tak tahu la lagi bila aku boleh update lagi...

Aku wif family tengah lepak kat MC d taman equine..seri kembangan..tengok bola...England n Germany..who do u think will win?...setakat kul 10.35 pm...2-1......aku sokong England..korang laks?

Anyway, meja aku agak berselerak sikit sebab..the workers kat sini malas nak kemas..adakah..bila ditanya kat kaunter..depa suruh org kat depa clear..bila cakap kat org kat depan depa kata carik orang lain..adakah patut?...mcm nie pun ada kah...? tapi aku tak leh nak kutuk sgt pun..sebab aku guna wifi depa nie...hehehhehe

ok la...nanti aku sambung lagi...nak gi layan bola nie...n sambil tue masuk blog korang....

Assalamualaikum...


love always,Mama Azlina=)

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin