Wednesday, November 18, 2009

Cabaran 99HTN





aku nak update sikit kat u all...hari nie dah hari ke 18 cabaran ni berlangsung...sebab kan blogger nie cam ada masalah sikit nak update..so..no pictures la yeaa..harap bersabar...padahal byk gambar yg nak diuploadkan nie...kena tanya nenek guru aku (instead of tok guru)..hehehehhe...sapa lagi...ayu laaaa...

tapi takpe..aku update weight aku dulu...todate weight aku is 84.3kg dari 85.7kg..ok la kan..tak banyak yg susut...tapi yg penting lemak disekeliling otot aku nie dah semakin berkurangan n air dlm badan pun dah meningkat..alhamdullillah...

moga aku dpt mencapai berat aku yg ideal..insya'allah....


love always,
Mama Azlina
=)





5 comments:

Aida Narina said...

Mama!! Good luck, i know you can do it. Commitment and determination are the key to sucess. 1kg+ tu banyak juga. :)

UmmiRosma said...

This is gonna be progressive, be strong and stick to the aim. *applicable to me too* hehehe..I pun nak lose couples of kgs...arghhh...kena tunggu curi ni sbb kat sekolah kita asyik berjamuan jeeeee....rugi kalo tak makan....aduhaiiiii....

rasp said...

caiyok sis...
byk tu dah turun...
me tak join contest nie tapi
jez follow ala sendirik2 je...
nak kena gi beli weighing machine digital lah nanti :)

eB ezrin said...

chio chio... eb will be with u.... :)

Mama Azlina said...

aida narina: thanks...insya'allah..will try my very hard..
ummirosma : jom..kita sesama berdiet..
rasp: takpe kalau tka join..tapi jom kita sesama berusaha utk kurus..heheheh
mamaaerish; thanks..

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin