Tuesday, October 20, 2009

Dalam dilemma

Assalamualaikum..semua...

Aku dlama dilemma sebenaqnya..nak kurus..badan dah gemuk sgt nie...rasa obes kot nie...nak minta pandangan semua la..samada beli herbalife..which aku pernah makan dulu tapi it took about 2-3 months to see the miracle...or S I Y or Jus Diet Mate..

Ada org kata JDM tue tak sedap langsung..entah la...aku tak tahu mana nak choose..which one is worth it? reasonable pricing? senang? mudah? cepat turun..

Tak sure la aku nie kategori gemuk apa...rasanya cam gemuk daging...meh tengok gambar aku nie...




amacam? minta tolong nie..bagi la idea...siy, herbalife or jdm??









love always,
Mama Azlina
=)





3 comments:

eynda said...

Eynda pernah ambik herbalife....seminggu turun sekilo....3 minggu turun 3 kilo....tapi lepas tu tak ambik dah....jaga makan & workout je....now tengah try jus mate 5 tu....rasa jus tu tak la sedap sangat...oren bertepung je hehe....tapi eynda telan gak :-p

Syima Syaz said...

org nak gemuk ni, mama nak kurus plaks.jom lah kita bertukar badan.dok sebln kat umah pun stil tak dpt naikkan berat badan.aduhaiii!

Mama Azlina said...

eynda: ye ke JDm tak sedap..
syima syaz: jom kita tukar badan...

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin