Monday, July 13, 2009

Luahan Rasa..

Setelah 14 tahun melayari perkahwinan yg indah ini..tiba-tiba aku merasa kesunyian dan cepat melatah...risau melanda hati ini...ini baru 14 tahun..belum lagi 24 tahun..34 tahun....

Aku ni manusia yang masih menaruh harapan...harapan utk menjadi ibu yg baik, isteri yg baik dan anak yg baik...

Kekadang my second half ini kurang memberi fokus pada diri ku ini...baginya..persahabatan adalah yg terpenting didalam hidup nya..kami jatuh number 2 dan 3....

adakala aku merasa sunyi tanpa kasih sayangnya...aku rindu dengan senyum tawanya, rindu dengan belaiannya...dia berpendapat ..kita sudah tua..tak perlu itu semua...tapi salah tanggapannya ini..aku kurang bersetuju..lagi lama kita berkahwin...patutnya lagi dalam cinta kita...belaian...itu perlu sangat ..kita hanya manusia biasa...aku hanya seorang wanita...aku merindui semua itu...

6 comments:

Syima Syaz said...

sabarlah kak...
saya pun tak tau nak taip ape.
hope everythings gonna b ok...

eynda said...

Adakala kita leka dalam zone selesa......apa pun eynda doakan mama & hubby bahagia hingga akhir hayat... :-)

ana said...

tips ni mudah...why not u yg start...buat macam bercinta dulu2...

ni tahun ke 12 marriage neisya...n alhamdullillah...hubungan neisya ngan hb mcm org bercinta...malah kadang2 hb kata mengalahkan masa couple2 dulu...

try la salah satu tips kat atas tu ok..

n neisya doakan mama azlina bahagia dgn suami hingga akhir hayat...!!

eedany said...

akak... janganlah sedih.
semoga selalu tabah dengan cabaran hidup yer.

siapa yang tak sayang isteri, katanya!

matilah... kalau eedany salah komen.

NizA said...

adeeeiii...x tau nak kata ape...doa bnyk2 ye...ape kata ajak gi holiday ke...

Mama Azlina said...

syima syaz; thanks dik...
eynda : betul..terlampau selesa...insya'allah..
neisya: gud idea..lelaki mmg tinggi egonya...
eedany: tak salah kata-kata awak tue...dik.
niza: tula ingat nak gi holiday..tapi nak kemana jerebu2 nie..tension lagi rasanya...

anyway ..thanks..at least i'm not alone..n there's frens around me..thanks again

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin