Tuesday, July 14, 2009

Green wedding

Korang pernah tengok baju kahwin warna hijau n hitam tak? yg ni...aku rasa baju pengantin perempuan cantik sgt..tapi yg lelakinya...mmmmm.........ok la....tak sesuai sgt...even baju abg n kakak ipar pengantin pompuan nie..hijau sgt tue..kulit pun bukan putih sgt..hehehhe..aku bukannya nak mengata..kekadang tue pengantin-pengantin tak tau sgt nak pilih warna yg sesuai wif yr kulit...itu yg buat tak lawa mata nak pandang tue...

cuba tengok nie...


abang dan kak ipar pengantin pompuan...




the flower gals...











this is the pengantin...baju pengantin lelaki hijau kat luar, dlm is black..sampin hijau..pants his black...





masa belum nak berarak lagi..kompang dah berbunyi..masa ini kami ingat pengantin la..rupanya false alarm..coz pengantin lelaki tak siap lagi...member tertidur daaa....pengantin lelaki bersiap near my mother in law's place...so, got to know that he tertidur...penat..kesian...





this is the meja utk tetamu belah pengantin lelaki..simple n nice..



ini table pengantin...sedap gak la lauk nya...






gambar wif biras n kakak ipar...gemukla aku ni kan?
yg lelain comel aje...mmmmmmm...kena kurus nie...









Nanti aku sambung lagi k?
Bye...





5 comments:

eynda said...

Baju pengantin perempuan lawa...yg lelaki tu terlalu nak lain dari yg lain...dah jadi pelik skit hehe...

Syima Syaz said...

pelik...

Mama Azlina said...

eynda: tu la..yg perempuan punya lawa.tapi yg lelakinya..out la...cacat jadiknya..

syima syaz: dik..nanti awak nak kahwin..cari color yg sesuai tau...

Mrs LVoe said...

1st time sha togk color nie buat baju kawin.

Syima Syaz said...

nak pakai pink dgn hijau...hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin