Saturday, June 20, 2009

Dinner time

Hi semua...

Kali ini aku nak bercerita ttg dinner wif family...selalunya..aku akan tetapkan 1 hari utk family..maksudnya..apa yg u nak buat mesti wif family..hari tue jatuh hari ahad...iyela..aku kekadang kat umah sibuk gak..sibuk wif persatuan, anak2 aku sibuk ke rumah tuknya...hubby aku sibuk wif his frens...so, i make a point..on Sundays, family activity...esok-esok bila dah besar anak2 aku sok..dorang pun boleh practise the same wif me and their father..tul tak?

Kali ni aku bawak Amirul ke Nando's..dia tak pernah ke sana..selalu aku bwk abang aje...
Kita tengok pics yea...


Tak sabar menanti makanan...tapi sempat berposing sakan...kelakar gak menengok gelagat dia nie...





Darling aku wif abang...darling aku nie mmg tak suka bergambar..camera shyla katakan...tengok masam aje...aku pun tak ingin nak ambik gambar yg busyuk n masam nie...hehehhehe
tapi abang maintain cool aje...


We ordered 4 sets of 1/4 of chicken and 2 sidelines, aku ambik mild hot chicken, potato salad and french fries coz aku kan share wif fara...so kena la ambik yg tak pedas, amirul took mild hot chicken (1st timer), mediterranean rice and peri corn, abang took extra hot chicken(eksyen..boleh makan pedas..konon...), rice and coleslaw..n darling aku dia ambik hot chicken, rice and coleslaw..darling aku not a big eater..if u bawak dia gi hotel pun...dia punya starter is rice...kalau aku gi hotel...i'll take something yg tak pernah/jarang rasa...kalau nak makan nasi..kat umah pun ada ...hehehehehh..jadi la....

Fara cam biasa..semua org punya dia nak rasa...she is also a small eater..susah nak makan nasi...kalau kudap2 laju aje...mee goreng lagi laju...



Fara sempat lagi berposing..sebab dia tengok i asyik snap gambar her brothers..so dia suruh i ambik gambar dia laks..dia ni cepat merajuk...


The boys...







Ok..nanti aku sambung lagi yea...

AdioS!!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin