Saturday, May 2, 2009

Happy 1st birthday Muhammad Hafiz Safwan

Assalamualaikum semua...kali nie nak bercerita tentang birthday celebration yg pertama anak buah darling I...nama dia Muhammad Hafiz Safwan....disambut umah mak mertua I..dlm keluarga my darling nie ramai yg celebration birthday in April..termasuk la aku...antaranya..mother in law, adik bongsu my darling-ben, amirul, atiqah-anak buah my darling, amirul, safwan and aku la..hehehe...ramaikan?? jenuh nak celebrate nanti...yg nie aku cerita nanti kat lain entry yea...
ok back to this story....mak bb ni kata dlm via sms sila dtg makan dari kul 12 noon till 4 pm..we came about 2-00 pm..masa tue my father in law baru sudah baca doa selamat....
tak sempat la zoom makanannya..tapi yg aku suka sekali is the cake..fara pun suka..dan besar..n guess what? pricenya pun murah jugak...

Besar tak..sebesar meja kecik nie kan?? murah gila..is rm45 for think about 2.5 kg or 3 kg..tengok la besarnya tue...

Ini safwan...comel tak?


fara dah boring la masa nie..gaduh ngan pak ngah dia nie..org tue apalagi melayan la....

Ini bb Mukhlis Daniel..aku tak sure la dia nie umur berapa..tapi comel kan??


mukhlis nangis.....kesian dia..dia merajuk wif fara masa nie..sebab fara ambik mainan dia..
Fara sibuk nak interframe gak..org sibuk bukak hadiah dia pun sibuk..yg baju oren nie mama bb nie...adik darling aku yg ke-7..


Mat poyo..buat lagak ngeri...

Fara berposing..


ini birasku..n anak buahnya...
akak doakan semoga kamu suami dan isteri dikurniakan seorang anak..insya'allah..amin!! blogger-blogger semua..mari kita berdoa bersama-sama ok...syahdu sikit la..sorry ter"emo"...

ini anak buah birasku..comel kan dah la putih melepak..korang boleh guess tak jantina bb nie?

ok..ini saja buat kali ini...
i see u when i see u..adios!!!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin