Thursday, April 2, 2009

Ketua Biro Keceriaan, Sukan dan Keselamatan, PIBG


Assalamualaikum..semua.

Aku dilantik Ketua Biro Keceriaan, Sukan dan Keselamatan disekolah si Amirul..heheheh..tak sangka dilantik..coz sebelum nie..memang aktif as AJK biasa aje..utk 3 tahun dah..

Ada satu task yg aku rasa cam susah nak buat..mmmm..iaitu..buat kertas cadangan utk biro kami...on 5th april nanti is our 1st bureau meeting..aku tak tahula camana nak lead...takut tul...dah la diantara biro2 yg ada..aku sorang aje ketua biro perempuan..tercabar la gak kepimpinan aku nie..camana nak buat kertas cadangan..dlm bahasa english leh la..sebab kat ofis tulis dlm bahasa inggeris, cam tak kena aje aku tulis dalam bahasa malaysia..
mmg nie la bahasa kebangsaan kita..without doubt..tapi..aku fail la...dulu masa spm pun..i got credit in english but not bm...tengok...
mintak tolong sesapa yg pandai...takde idea nie...

2 comments:

Dee said...

wah..sy x pandai buat paperwork..huhuhu..fail sungguh..

Mama Azlina said...

hehehhe..samala kita...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin