Wednesday, March 11, 2009

Exam week

Minggu nie sebelum cuti penggal pertama..anak-anak aku ada exam..adus..susah tul nak suruh dorang ni buat revision..anak lelaki mmg gini ke? anak korang camana?
mcm2 alasan yg diberi...tak ingat jadual la...lagipun ini ujian setara..cikgu buat anytime within the week..
si amirul punya exam fixed but abg punya anytime..as n when cikgu tergerak hati nak buat..itu yg dia ni liat nak revised..tension tul maknya..
aku nak tanya korang..korang ada tak anak yg nak dekat exam baru buat revision..?
aku cuba gak carik tuisyen teacher yg berdekatan..tapi tak jumpa lagi la...
akan terus berusaha mencari..demi anak-anak.

2 comments:

rasp said...

biasalah sis, anak2 exam, mak2 yg tension...syukur my kids tak make my blood go upstairs..agaknya anak2 i ni dah mual nak dgr ibunye membebel kot *ihiks*

Mama Azlina said...

anak yg baik dengar kata...
anak I dah besar..form 1..itula..manja sgt....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin