Saturday, March 7, 2009

Berkelah di Pantai Port Dickson

Dah lama tak dtg sini..aku kesini with my family...my dad dtg lambat sikit...yg lelain ada la..kami buat potluck..my mom masak nasi lemak, tina,-my 2nd sis beli air kotak and mineral, suhana-my youngest sis..beli kudap2...i buat sandwich sardin..bangun awal ooo....tapi sardin tue aku dah buat malam sebelum tue..dimpan dlm peti ais..aku beli 2 gardenia panjang..sampai sana baru buat..iye la..aku asingkan cili..takut dorang tak makan cili..jadik aku tak buat selengkapnya la...hehehhhe..

anak-anak aku bila sampai aje..tak tahan..nak mandi laut..walaupun waktu sampai tue dah pukul 12 noon..panas oooi..tapi kena gak jaga dorang...mak dia pun berendam...si fara..mula2 tak turun...dia geli ngan pasir..lelama..bila dia tangok kakak arissa ada sama..dia pun join la..tapi maksu dia kena dukung dia...
kulit aku pun dah panas ni...hitam kemerahan..si fara pun sama..
kami mandi-manda...sampai kul..5 petang..then naik ke darat..nak balik..time mandi bagai..tang tue laks..bila nak mandi..kat tandas awam tue takde laks air..tension siut!! bayangkan bila takde air..cam mana nak mandi bagai..then aku wif my darling gi carik tandas awam yg jauh sikit dari tempat kita org melepak..dah jauh..kena bayar..penuh..aku tak sangka..ingatkan its a small room where u take yr showers..tapi tak ok..its open..tapi penuhla ngan umat wanitanya..dari berbagai race..aduss...banyak shower..there's a big wall with 10 showers..mcm2 ko nampak..iye la..berbagi racela katakan didlm tandas tue...buka sana buka sini..masya'allah...
nasib baik aku mandi kat belah belakang tapi ada la org beratur tunggu turn..tengok aku mandi..tapi aku pakai baju la...cuma si fara aje..tapi dia bb lagi...tapi ya allah..tuhan aje la yg tau..tempat tukar baju laks..another corner..tapi tak la besar corner nya..adusssss...tak sanggup aku..this is the 1st nd the last la aku mandi laut..tak sanggup nak mandi kat tandas awam cam tue...eeeeeeeee....

abang wif amirul
Budak2 nie buat sand castle
Lepas mandi, semua kelaparan...smpat snap sebelum makan..

ada bnyk gambar lagi tapi tak leh nak post..susah nak load..website blogger cam ada masalah aje..tapi ok la..cukup la kan????

sampai ketemu lagi dilain blog...daaa.............





No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin