Wednesday, May 8, 2013

JUSSULIN : "...potong gula, jangan potong kaki..."

Salam semua....dah bersarang dah blog ni...sebab apa? sebab Mama dah lama x update..hehehe...rindu kat korang semua....Apa khabar?

Baru baru ni Mama baru jumpa satu penawar ajaib untuk pesakit diabetes yang dah bertahun tahun ambil ubat hospital...cucuk insulin..lihat info dibawah...mama ada letak sedikit sebanyak info tentang penawar ini..it's amazing...belum cuba belum tahu...sekali dah cuba pasti x sabar untuk melihat hasil yg lebih baik dari sebelum ni...
Tengok headline pun mesti korang korang teringin kan....jgn risau...ni ada label kmm...n yg pasti halal...

MAHUKAH ANDA MENGALAMI MASALAH SEPERTI INI :

*Kegagalan Buah Pinggang
*Sakit Jantung
*Katarak Mata
*Strok / Angin Ahmar
*Lemah tenaga batin
*Sakit saraf @ mati pucuk
*Gangrene @ anggota tubuh membusuk ataupun mati

JUSSULIN ialah minuman warisan turun temurun yang dirumus daripada herba-herba terpilih. JUSSULIN diproses menjadi air minuman yang enak dan baik untuk kesihatan. Minuman ini telah digunakan oleh nenek moyang kita secara tradisional untuk mengurangkan kandungan gula (glukosa) di dalam badan. Kajian saintifik menunjukkan bahan-bahan yang digunakan dalam minuman ini mengandungi antioksidan yang bertindak memerangkap radikal bebas yang menjadi punca segala penyakit. Ia juga mengandungi betasisterol dan stigmasterol yang bertindak sebagai hipoglicemick (menurunkan paras glukosa)

Jadi, sekiranya anda telah mencuba pelbagai ubatan lain yang mungkin mengandungi steroid (dadah) atau bahan sampingan yang memberi kesan kepada tubuh dan kesihatan anda, kenapa tidak mencuba minuman ini? Ianya asli, tiada campuran lain, hanya 100% bahan asli, itulah kelebihannya. Murah lagi berkesan. InsyaAllah.

PROSES PEMULIHAN :

- Pengedaran darah menjadi lancar (badan berpeluh)
- Pembuangan air kecil yang banyak
- Kebas-kebas di kaki beransur hilang
- Tidak berasa letih dan mengantuk
- Badan berasa ringan

Sekiranya badan terasa lemah, kurangkan minum dan dapatkan bacaan gula didalam badan. Setiap individu mempunyai tindak balas yang berbeza. Ada yang merekodkan penurunan yang drastik dan ada juga yang melaporkan kenaikan bacaan gula. Sekiranya berlaku kenaikan paras gula, teruskan minum sehingga bacaan gula turun.

Dan...jangan risau...bahan bahan yg digunakan dlm jus ni adalah herba semata mata...no artificial color or add ingredient...

Dan...yang paling penting dengan keizinan Allah SWT...in sha allah...kita akan sembuh seperti sediakala...no more steroids n insulin..kita hanya berusaha...DIA yang menentukan..

Harga sebotol JUSSULIN (1Litre)
-RM 25

Harga sebotol ROYALE JUSSULIN (100ml)
-RM 58.90

Sebarang pertanyaan,  sila berhubung terus dengan

AZLINA ARIFFIN
017-6011-700
azlinaariffinster@gmail.com

Free delivery to:-
- Puncak Jalil/Bukit Jalil
- Puchong
- Serdang
- Seri Kembangan

Till then...tatatiti...

3 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Anonymous said...

As salam kalau sy ada darah tinggi tpi x ada kencing manis mcmana tu? Elok kah sy ambil royale jusullin?

Anonymous said...

As salam kalau sy ada darah tinggi tpi x ada kencing manis mcmana tu? Elok kah sy ambil royale jusullin?

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin