Saturday, August 6, 2011

Puasa puasa Jugak...badan tetap cam gini

Salam semua...


Aku tension la lately nie...sebab tak turun berat badan....berat semakin meningkat...ingat kan masa bulan posa boleh la turun 1 or 2 kilo...but harapan menjadi harapan aje la...tak menjadik langsung


Tambah pulak...ada pulak orang tanya aku pregnant ke...Hello!!! Kilang aku dah tutup la...tak sanggup nak melalui semua tue balik....


Perutku buncit...tak tahu la camana nak pakai baju raya nanti...Aku nak diet but aku malas...ada gak org kirimkan diet plan bagai...but tengok aje la...buatnya tidak...


aku perlu a Motivator la...yg boleh motivate aku ..ingatkan aku...


Baru baru nie aku ke Pavi...boutique Dorothy Perkins...baju semua lelawa...tambah lagi seluarnya...very nice...but mengenangkan badanku nie...jadik aku menengok aje la jawapnya...


Stress...Stress...lagi stress lagi nak makan




love always,Mama Azlina=)






No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin