Monday, August 22, 2011

Menyampah dengan perempuan itu...

Salam..semua



Nak share ngan korang my frustration with my Lady BOSS...yang tak pernah nak bertolak ansur...

Hari nie kena marah wif her pagi pagi buta disebabkan satu perkara yg tak dapat dielakkan


Tension betul la...dia ingat aku tak tahu yg dia dah baca email tue...marah tak tentu pasal...dia ada Ipad..which she can read it from the Ipad...menjerit tak tentu pasal...aku buat "deek" aje la....diam...tak jawap sepatah haram...then baru dia lower her tone....


Aku tak tahan lagi dengan perangai dia nie.....


Bila semua sibuk nak ambik cuti raya...dia pun sibuk nak cuti..


Bila aku cuti or course...mula la dia hantar sms yg nasty...aku tak tahula apa yg dia nak sebenarnya...dia kata kat aku..yg my relief tak pandai handle dia...ah...lantak la....aku nak cuti....malas aku nak layan...


tension betul..........eeee.....bulan posa nie mmg byk dugaan ngan dia nie...


Patut kah aku minta ditukarkan? Atau tukar kerja....?



love always,Mama Azlina=)






No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker
Lilypie 3rd Birthday Ticker

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin